maanantaina, helmikuuta 26, 2007

Vaippoja

Tulipa pitkästä aikaa ommeltua vaippoja. Kiitos vanhempieni, jotka viihdyttivät likkaa vaippatehtaani ajan. Tässäpä tuotoksia


Nämä vaipat on modifoitu Swaddlen nepparivaipasta tarranauhoin. Mukavan kapea malli. Kaikissa on pul-kangas uloimmaisena. Ensimmäisessa trikoo sisäkangas ja päällä kapea pötkö, jossa kuivaliinaneulos päälimmäisenä, bambuhamppua välissä ja trikoota alimmaisena.

Kahdessa muussa on fleeceä sisäkankaana.


Tämä on niin sanottu suomi-vaippa. Kokeilin tehdä mummyt kaavasta L-kokoa, joka taitaa olla meidän laiheliinille iso. Ei olla vielä kokeiltu päälle, mut luulen, että noiden ylempien kaavoilla tulee tästä lähin tehtailtua enempi vaippoja.

10 kommenttia:

L kirjoitti...

höh. kirjoitin kommentin, mutta se katosi bittiavaruuteen. no, yritetään uudestaan.

hienoja vaippoja olit tehnyt. mä tykkäsin erityisesti tuosta vihreä-punaisesta, hienot värit :)

ja edelliseen postaukseen liittyen. olen ottamassa haasteen vastaan, mutta toistaiseksi olen keksinyt vasta 3 outoa asiaa itsestäni. oon vissiin niin tavis :D (vaikkakin tuon outous-testin mukaan 50 % outo)

Anonyymi kirjoitti...

Hähää, aktiivisen mietiskelyn tuloksena minä olen keksinyt jo 5 outoa asiaa itsestäni!!!! Ja kuudetta mietin niin pitkään että se raivostuttava ääkkösongelma poistuu (kauhee kun mä spämmään joka lootan tästä samasta asiasta...).

Veera

Marguetta kirjoitti...

Kiitti Laura. Mä pidin myös fleecen viininpunaisesta sävystä ja tuo oliivi on kyllä ollut suosikkini pulleista. Tosin se sinun tekemä ruskeakin on alkanut miellyttää koko ajan yhä enemmän värinsä puolesta. Siis muutenhan on jo käytössä hyväksi todettu.

Veera, vuodatuksen ylläpitäjä väitti mozillaa syyksi, mutta aikoi tutkia vielä asiaa. Oli huomannut saman itsekin. Mulla nuo ääkköset menee ja tulee.

Ja onnelliset outolinnut! Mulla olis kyl löytynyt mehevämpiäkin viel lisää. Kuten et omistan mielikuvituskaverin ;-)

L kirjoitti...

mä luulen, että en siks vaan keksi mitään outoa itsestäni, että ne on mulle ihan normaaleja asioita. enhän mä voi oikeasti tietää mitä muiden päässä liikkuu, että olenko mä ihan tosi outo, vai tosi normaali...

vikke* kirjoitti...

Kivoja vaippuleita!!

Hei, olit kommentoinu mulle, kopsaan tähän ehdotelmani tuumaisista:

Haluatko vaihtaa jotkut osat? Sekin vois olla muksaa et toinen tekee yläosat ja toinen alaosat, katsotaan miten hyvin trimmaa yksiin ;)

Marguetta kirjoitti...

Juu. SEhän vois olla hauskaa! Mä tein neljän sarjoja yhdestä hahmosta. Pää-keskivartalo-reidet-polvesta alas päin. Ne on kyl viel viimeistelyä vailla kun maalaillut ja tussausta kaipaa ennen julkaisua.

Mut ehdotukseesi liityen voin tehdä niinkin että olisi kaksi osaisia hahmoja. Sit vois olla enempi hahmoja... Jos molemmat tekis vaiks neljä hahmoa ja sit lähettäis kaksi yläpää, kaks alapää osaa. Eri hahmoista siis.

Koetan postailla kuvia atc ja tuuma-tekeleistä tänne piakkoin. Likka ollut kipee tän viikon ja itekin niin väsy, etten ole jaksanut pahemmin postailla. Kommentoinut ja lueskellut vaan pikaisesti.

Anonyymi kirjoitti...

Kuules vaippanainen! Laitapa blogisi tuohon hiekkaoliivin askartelublogilistaan niin kiinnostuneet löytää perille.. =)

http://hiekkaolii.vuodatus.net/page/askartelublogit

Tässä tänä viikonloppuna pitäisi duunata sulle lähteviä ATC-kortteja.
Eli huomenna siis. :)

vikke* kirjoitti...

Mä jouduin lukee varmaan neljästi ehdotuksesi varmistuen että ymmärsin oikein :D

Mut siis tehdään 4 hahmoa, kuvataan ne sellaisenaan muistoksi itsellemme. Lähetetään näistä yht. 8:sta kortista puolet eli 4 korttia, joissa kahdesta hahmosta yläpäät ja kahdesta hahmosta alapäät. Kuvataan sit hassuja yhdistelmiä blogeihimme :) :) Ja esitellään ne alkuperäisetkin.

Jesh! aika rautalangasta vääntäen, mutta samalla varmistin että ymmärsin oikein.

Hauskaa!! :D

Marguetta kirjoitti...

Maitzu. Olen mä sentään saanut blogilistan Atc-porukkaan lisättyä omanikin. Hiekkaoliivinkin katsellut, mut viel jäänyt lisäämättä. pitäis kai.

Vikke: Joo. Niin mä sen taisin ajatella. Käviskö tuollainen? Mul nyt kyl sen verran korttivaihtoja touhuttavana, et ihan heti ei uudet varmaan valmistu. Aikani on niin rajallista ja yöllä pitäis ehtiä nukkuakin... Mut parin viikon sisällä. kenties?

vikke* kirjoitti...

Käy hyvin, ei kiirettä :)