sunnuntaina, helmikuuta 25, 2007

6 outoa asiaa minussa

Tämä haaste näyttää kiertäneen kaikki. Ja minäkin sain sen kahteen kertaan sekä Maitzulta että Vikeltä. Joten paranee vastata.

Eli kuusi outoa asiaa minussa ovat:

1. Olen perustanut perheen yksin.

Se, että olen ollut yksinhuoltaja raskaustestin tekohetkestä alkaen, tuntuu tässä yhteiskunnassa olevan outoa. Vaikka on meitä muitakin. Totaaliyhäri en kuitenkaan ole, sillä lapseni isä on tyttäreni elämässä läsnä ainakin kerran viikossa.

2. Puhun aina kissastani, jota kukaan muu ei ole nähnyt.

Kissani on löytökissa ja siitä syystä luottamus vieraisiin ihmisiin on olematon. Vain harvat saavat kunnian nähdä ja vielä harvemmat koskettaa häntä.

3. Sormeni.



Pystyn taittamaan näin kaikkien sormieni ylimmät nivelet molemmista käsistä ja sormien nivelet taipuvat myös taaksepäin, kuten alla olevassa kuvassa pikkurillistä.



4. Aivastan aina kolme kertaa peräkkäin.

5. Moni pitää outona, että olen jaksanut olla vegaani nyt kai jo seitsemättä tai kahdeksatta vuotta. Kasvissyöjä olen ollut 11 vuotta.

6. En osaa ajaa autoa vieläkään.

Ja nyt pitäisi vielä haastaa joitakin muita. No taidan haastaa Even, Lauran ja Veeran. Jälkimmäisiä en linkkaa, koska en tiedä haluavat he niin tehtävän. Toivottavasti Evelläkään ei ole mitään sitä vastaan.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hmmm... Kyllä mä tähän tarraan vaikka vähän hankala onkin. Kun ei minussa ole outoja asioita (voisitkohan vähän auttaa... ;-).

Varsinaisesti minulla ei taida olla mielipidettä, että linkataanko vai ei. Mutta ehkä mielummin kuitenkin näin (kiitos).

Veera

Anonyymi kirjoitti...

Mitkä sormet!
xD

Marguetta kirjoitti...

Joo, näin ajattelinkin Veera ja yhden oudon piirteen jo taisinkin sulle vinkata...

Ja Maitzu: Näkisitpä miten vänkyrät ne on silloin kun ne ovat "suorassa". Sukuvika ku suksi ei luista tai ku sormet vääntyy ;-)

vikke* kirjoitti...

No onpas sulla letkeät sormet :))
Noista taitaa olla apua erinäisissä käsitöissä ;)