keskiviikkona, helmikuuta 21, 2007

Lisää mussiikkia!

Eilen illalla tuli taas harrastettua surffamista netissä, sen sijaan että olisin tiskannut tai tehnyt muuta "järkevää". Oli kyllä hyvät aallot ja löytyi yksi ystäväkin bändinsä ja uuden levynsä tiimoilta. Oli väsännyt animaatiolla musavideonkin.

Juu, animaation tekemistä on itsellä kyllä ikävä. Ei ole tullut tehtyä todella pitkään aikaan mitään muuta animaation liittyvää, kuin katseltua muiden teoksia. Piirrostesterikonehässäkkä tuolla komerossa odottaa kokoonpanemista. On odottanut jo vuoden. Milloinkahan sitä ottaisi itseään niskasta?

Pitäis varmaan saada ylimääräisiä tunteja vuorokauteen, että kaikki suunnitelmat ehtisi toteuttaa.

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mistä olet piirrostesterin hankkinut??

Vaihdaks mun kaa pari-kolme korttia jostain aiheesta?
=)

Marguetta kirjoitti...

No se ei oikeastaan ole mun kone, vaan pitkäaikaisessa lainassa eräästä Satakuntalaisesta puutalosta, jonka säkin kenties tunnet.

Olen luvannut palauttaa, jos Yki sitä joskus kysyy takaisin. Ei aikonut kysyä... Mut siis palautan jos siellä päin tarviitte.

Vaihdan. Mistä aiheesta? Toiveita?

Anonyymi kirjoitti...

Ai, se on se meijän yhteinen masiina. xD Eipä ole kukaan tainnut paljon kaipailla viimeaikoina. Ja muuten se puutalo on varmaan kohta maantasalla mutta kutsu läksiäisbileisiin tulee sitten ajoissa sullekin. Eli sellaiseen varaudu!!

Onko sulla mun sähköpostiosoite vielä tallessa? Laitan s-postia jos vaan osoite on ajantasalla (siis sun osoite.)

Marguetta kirjoitti...

Juu. Mä katon josko se olis siellä tallessa. Siis osoite. Juu. Mä kysyin sitä masiinaa lainaan joskus muutama vuosi sitten, kun oli yksi keskeneräinen piirrosleffa tekeillä. Itse asiassa se on yhäkin keskeneräinen...Olen tässä pohdiskellut sen saattamista loppuun hetkenä minä hyvänsä. Heh.

Heluna kirjoitti...

Ethän pahastu jos haastan sinutkin..

Anonyymi kirjoitti...

Hah..katsos vaan, mulla on sama nimimerkki bloggerissa kuin sulla 'm'.. no tuo oli kummiskin Maitzulta tarkemmin..

;D

Marguetta kirjoitti...

Joo,mä huomasin et olit pistänyt videon m-nimellä okraan. HEH. Tääon ollut mulla jo aika kauan.

Haastat mihin? Haasta sitten vaan.

vikke* kirjoitti...

Tulin häiriköimään haasteella...vai olitko jo saanut saman?
No, blogissani lisää...